Alla inlägg under november 2007

Av placeman - 18 november 2007 23:40

....man plocka några blommor....


Ja, så sjöng väl Östen Warnebring en gång i tiden.


En annan har inte skrivit ett enda inlägg sen Columbus upptäckte Amerika.


Kan bli ändring på det. Vi  får se.


Apropå Columbus så är det en skön liten trudelutt på Kents nya skiva. Känns lite mer svårlyssnad den här skivan men den tar sig. Ensammast i Sverige hör till en annan av favoriterna där.


Upptäckt och tröttnat Facebook under tiden också. Kul idé men någonting saknas.


Dock inte folk som är registrerade. Gillar filmtävlingarna bäst. Är ju ett litet intresse så de utmaningarna brukar sluta med seger för undertecknad. Gillar vi...


Har även gjort ett eget quizz därsom verkar blivit spritt även utanför min bekantskapskrets...


Semi-kändis?

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards