Alla inlägg under januari 2008

Av placeman - 10 januari 2008 00:02

Så hade mor min sin 50-årsfest. På självaste nyår.


Morsan och moster lät mig veta med ordentligt tryck att det var en önskan att jag skulle det.


Som om det inte skulle blivit ett i alla fall.


Förväntningar, förväntningar....


Blev bra i alla fall. Inte många tårkanaler som var torra. Fick spä på ordentligt och hylla henne.


Det bästa var dock att mosters pretantiösa tal var så tråkigt och, rent ut sagt kasst, så jag nästan såg folket nicka till. Långt och tråkigt tal om någon förbannad klänningn hon hade på sig på ett fot från 1959.


Zzzzzzzzzzzzz.......................


Älsklingen tyckte det var så tråkigt så hon låtsades att barnen behövde henne, smet iväg och gömde sig.


Men jag bara log ju längre hon snärjde in sig i prickarnas färg på klänningen.


Den segern var viktig!



Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards