Alla inlägg under januari 2009

Av placeman - 30 januari 2009 23:48

Mmmmm....


Det senaste inlägget skrevs 13 juni förra året. Sen var tanken att jag skulle ta lite semester.

Det har jag gjort..... med råge.


Startade t.o.m en blogg runt nyår där jag är mer officiell med vem jag är och trots idogt skrivande så får jag i snitt mycket, mycket fler unika läsare per dag här än på den andra bloggen.


Det är intressant.


Visst, jag har inte gjort någon reklam om det mot vänner/bekanta och pratar inte om den till dem heller.


Ger det en liten stund till, sen får det ev bli ett avslutet projekt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards