Alla inlägg den 10 juni 2008

Av placeman - 10 juni 2008 23:18

Ja, jo.... Jag måste bara skriva av mig det.


Så skönt att vi fick in trasan i nätet. Två gånger dessutom!


Har varit halvtiltad i huvudet hela dagen här. Gått och tänkt på att grekerna samlat mest poäng i hela em-kvalet om jag fattat det rätt och att vi svenskar underskattar grekerna.


Men det var ju inget snack om saken egentligen. Frågan var bara om sverige kunde få in bollen eller inte. Och om Ibra skulle lyckas....


Och så blev det ju!


Det skönaste är ändå att grabbarna inte måste vinna mot Spanien till varje pris utan är med till sista omgången. Och det kan vara en mycket stor fördel. Jag tror på ett diciplinerat, tråkigt spel mot Spanien som faktiskt kan leda till en poäng på lördag.


Jag skiter i vilket. Går vi vidare från gruppen så får sverige gärna spela tråkigaste fotbollen i hel em.


Fast den står nog ändå Grekland för.... 

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards