Alla inlägg den 29 maj 2007

Av placeman - 29 maj 2007 22:56

Neeeeeej! Nu gör jag det igen.


Märkligt, karaktärslöst och konsekvent inkonsekvens. (blev det där sista riktigt riktigt?)


Dra en gammal textrad alltså... Har ju lovat att inte göra det men..... Herregud (förlåt fader), vad gör väl det om hundra år...


"Det är långt mellan Flen och Paris
Men nära en trettioårskris

Du slängde med håret och log
Du skrev våra namn under bron


Jag önskar jag var där nu"


Vet inte vad det är. En begynnande 30-årskris så här efteråt eller bara en riktigt bra text?!?!?


Tänker han tillbaka på hur nice han hade det med sin brutta förr och att det kanske blivit lite slentrian?


Men min hjärna tar honom på orden istället här så de stora frågorna jag ställer är istället:

1. Exakt hur långt är det mellan Flen & Paris? Fågelväg och bilväg tack!

2. Vilken bro? I vilken stad?

...och slutligen...

3. Vart önskar han att han vore? Under bron? Flen? Paris? När hon slänger med håret? Eller kanske rent av i krisen?


Den gode Joakim Berg lär ju aldrig svara. Och tur är väl det. Lämnar ju lite åt fantasin.


Tänk om alla trådar i Lost skulle nystas upp bara sådär. Nääää. Vi vill gissa, sucka om otydliga budskap och hoppas att man löser det där själv.


Ja, Lost ja......


Den tar vi inte idag....

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards