Alla inlägg den 23 september 2007

Av placeman - 23 september 2007 23:13

Storan fyller snart tre år och orden, fantasin och kreativiteten bara flödar. Man kan bara sitta och lyssna på henne under långa perioder när hon håller låda.


Hon berättar bl.a om pannkakor, lillebror, dagis och farmor. Och just farmor var en central figur i morse. Vi pratar om tidigt, ottan kanske det heter. Låt oss säga halv sex, det var fortfarande mörkt och Pappa var fortfarande trött och gnällig. Tyckte inte alls det var skojigt att underhålla två kids.

Men det var Storan som stod för underhållningen efter ett tag.


Hon började sjunga lite sånger och plötsligt fick jag höra  en fras jag inte hade förväntat mig. Lät typ så här; " Farmor åker raggarbil, brum brum brum bru bru brum. bla bla bla spelar gitarr, waow waow waow wao wao waow. Farmor åker raggarbil".


Sen var pappa vaken och på gott humör.


Om du hade varit där så hade du också garvat, cross my heart....



Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards