Alla inlägg under april 2007

Av placeman - 4 april 2007 22:28

En snabb summering av min frånvaro av www:Fre: Älskling ena halvan av värdpar till bröllop i sommar. Andra halvans enda uppgift hittills har varit att fixa en hemsida med vägbeskrivning till brölloppet och en gästbok. Älskling sms:at, ringt, lämnat meddelanden etc. etc. men inget svar. Sidan utlovad till 1 april. Pappa fixar!På fyra timmar laddar pappa hem ett crackat hemsideprogram (hej polisen) och gör sin första hemsida någonsin. Hittar även en gästbok och slänger in den med.Kunde tagit två timmar men det crackade programmet utförde "en oväntad åtgärd".Crashade alltså.Ny download och denna fungerade bättre.Kände mig som Bill Gates i ca 5 minuter... minus pengarna...Svägerskan på besök över natten också. Alltid trevligt. Framför allt blir det alltid god mat när hon kommer förbi.Denna gången ribs i egen marinad.

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards