Alla inlägg den 23 februari 2007

Av placeman - 23 februari 2007 22:40

...och så körde Robban Gustafsson sin patenterade dregla/hosta-akt på "Hjälp!" idag.Då byttes det kanal illa kvickt.Underskattat 1: Antikrundan. Ja, jag vet! Man ska inte gilla det. Men det är ju ganska OK!Underskattat 2: Peter Settman. Också politiskt inkorrekt, dessutom även ett tecken på att man inte är 18 år & cool längre. Men den killen kan göra en trist ensemble i "Så ska det låta" till nåt bra. Han och Fredde Granberg borde slå ihop påsarna igen.

Av placeman - 23 februari 2007 22:36

Mmmm.... så blev pappa sjuk också. Storan på dagis 9-14 och Junior följde med mamma till simmet. Fick ligga hemma & tycka synd om mig själv en stund.Kändes som semester.Hämtade Storan på dagiset och Junior kom hem samtidigt. Pappa kände sig bra så det blev affären med lite fredagsgodis på köplistan.En påse Gott & Blandat & 200g Daimchoklad.Mumma!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards