Alla inlägg den 7 mars 2008

Av placeman - 7 mars 2008 00:33

Insåg idag att det var över ett år sen jag började blogga. I ett år har ingen i min bekantskapskrets vetat om det. Har ett svagt minne om att jag har nämnt det men han var nog lika onykter som mig.


Det är ju lite blandad aktivitet på mig men från och till har det varit både tätt med inlägg och hyfsat mycket folk som läser en hyfsat ointressant människas åsikter och liv.


Kommer aldrig sluta fascineras över att se att någon överhuvudtaget har läst mitt inlägg och ibland har det varit många inne...

Av placeman - 7 mars 2008 00:18

...eller vart det var...


Vem orkar bry sig?


Nu känns det verkligen som om vi fått nog va?


Jag gör så här; kort kommentar om spektaklet, sen får vi se om orken och lusten infinner sig för detta igen.


Strömstedt: nej, nej, nej och åter nej! Sista morgonen var också sista hörbara låten. Tack för kaffet.


Bengtzing; Reklampelare för ecstasy? För att inte kunna dansa så är hon bra på att dölja det med Oskarshamns bortglömde reaktor 2. Låten var också bäst av de i lördags.


Fröken bildäck; Det var inget vidare nej, gick vidare på gamla meriter. Har inte heller sett så oattraktiv ut sen hon var med senast i melodifestivalen. Bli brunett igen och lägg på dig ett par kilo så kan man börja fantisera om dig igen...förutsatt att du inte pratar, skånskan är ju lite svår att tyda...



Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards