Alla inlägg den 10 mars 2008

Av placeman - 10 mars 2008 23:29

Jag och älsklingen smet hemifrån i lördags - med barnen ensamma hemma liggandes i sin säng.... för att dricka vin.


Inte bra, snart knackar socialen på dörren.


Låt vara att det var till grannen vi smet in till och babywatchern blev testad 20 ggr innan vi vågade gå. För att vara ännu mer safe så aktiverades babywatcher-funktionen på den sladdlösa telefonen som backup.


Att Canskråla inte gick vidare kändes inte helt oväntat, hennes aktier verkar inte säljas dyrt för tillfället. Låten var lite so-so också.

Men Nordman skulle aldrig fått gå så långt.


Annars verkar det vara balladernas år. Suzzie Tappers låt var stark, hon har en säker hit på svensktoppen att tag framöver.


Sibel gick också vidare och den låten växte efter ett par gånger.

Dessutom har ju Sanna Nielsen en stark låt i finalen också.


Kommer bli en ballad som vinner i år, sverige är redo - Sanna mina ord (sorry för ordvitsen men jag var tvungen...)


I övrigt befäste operatjejen att hon inte hade där att göra. Kass låt, kass attityd och lika upphetsande som som ett vitt pappersark - hur mycket lår hon än visar.


Imorgon är en annan dag.

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards