Alla inlägg den 8 mars 2007

Av placeman - 8 mars 2007 00:02

Jag har ljugit! Jag är en lögnare! Kanske rent av kriminell?I föregående blogg skrev jag att jag endast gråtit vid två enstaka tillfällen de senaste tio åren.Detta tar jag nu ödmjukast tillbaka!Jag far med osanning...Lögn, lögn och förbannad lögn!Jag har gråtit vid fler tillfällen. Ja, kanske hundratals tillfällen.Eller fler, vad vet jag.Problemet jag har är att jag är en cry baby. En sucker för överproducerad (oftast amerikansk) Tv & Filmproduktion.Exempel?Ja, Extreme Home Makeover är ju katasrofalt. Tittar jag inte på längre. Vägrar! Tårarna kommer utan anledning och läppen rycker. Skitprogram!Filmer gjorda direkt för TV brukar vara likadana. Tur att man inte ser dem allt för ofta bara. Om det sen viftas med en stjärnbeströdd flagga när det är runt 15 minuter kvar sitter jag vansinnig i soffan och önskar att de får på nöten. ...samtidigt som tårarna sprutar...Faan, skit, helvete!!! (Förlåt för ordvalet)Detta är mycket enerverande. Försöker titta på tv som mycket som möjligt hemmavid.Där vet Älsklingen hur landet ligger och hon kan ligga och fnissa bäst hon vill åt mig.Rör mig inte i ryggen...Funderar på att bara se renodlade komedier, skräckisar eller sluta på TV titta efter Bolibompas sändningstid tagit slut.Puh, där släpptes en sten från mitt hjärta!

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards