Alla inlägg den 30 mars 2007

Av placeman - 30 mars 2007 13:10

...kvinna: Marika Domanski Lyfors- Skrev på för att leda Kinas damer över VM i år och OS nästa år. Kommer kvittera ut 3,7 miljoner kronor för det jobbet. Kan tänkas lite bättre betalt än när hon hade Svenska Damlandslaget. Hoppas hon fixat en bra fallskärm också. ...lag: Linköpings Hockey ClubFrån att varit favorittippade inför säsongen till att bli utskrattade av hockeysverige och utskällda av sina fans.För att nu vara Sveriges hetaste lag oavsett idrott!!!Starkt!...låt: Martin StenmarckJa, det är riktigt chockerande! Snudd på töntstämpel. Jag ärju ändå en rockare i grunden. Men hans nya låt som han sjunger för sin mamma (tror jag) är riktigt, riktigt bra. Men.... som Tony i Let's Dance säger (nej, det följer jag inte i alla fall). Det är inte lätt att göra bra texter på svenska. Låter larvigt. Men strunta i den. Lyssna på låten. Sitter som en smäck.Och....berätta inte för någon om det här........sajt: Martin StenmarcksSnygg & fräsch.Sajten alltså. Något kass uppdaterad men......man: ??????????Nä...... den här veckan har vi inte skött oss. Länsdirektörer med fallskärmar på hundra tusen i månaden, förlust mot Nord Irland och de sedvanliga våldtäkterna, morden och allmänt dåliga attityd.Nästa vecka är en ny vecka...... sjukdom: Vattkoppor- Vinner på Walk Over då alla andra sjukdomar hållit sig borta. Hellre en vattkoppa i skogen än tjugo i ansiktet

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards