Alla inlägg den 10 mars 2007

Av placeman - 10 mars 2007 23:40

Jaha. Då vannn The Ark då!Ja, jo det funkar väl. Men det är ju märkligt att så fort stjärnorna är med i melodifestivalen så ställer de upp med en låt som egentligen knappt platsar på deras skivor.Men jag är nöjd.Måns vann inte (fast det gick bättre än jag hoppades), Anna Book kom inte bättre än nia och vi skickar inte en brötig ballad. Även om balladerna höll hyfsad klass i år.Största överraskningen (läs besvikelsen) är att Sebastian inte kom bättre till än på åttonde plats. Hans låt var nog bäst (återigen inte den bästa låten han gjort men ändå).Tack för kaffet!

Av placeman - 10 mars 2007 23:28

Mmmm.....Så kom vi hem till slut. Att 6 timmar kan kännas som 12, 18 eller 24timmar är ju intressant.Vet du vad? Jag glömde kolla om det var en kaffebryggare.Dåligt.Resten av kvällen örkar jag inte dra men en sak är konstaterad iaf.Trots mitt lilla gnäll på att barnen kan vara jobbigt gnälliga och inte vill göra som man själv tänkt så är mina barn otroligt väluppfostrade.Storans jämngamla sysslingar var ju födda i djungeln. Slogs, skrek och hittade på riktigt fula bus. Snodde digitalkameror, kastade saker överallt m.mStoran tittade storögt på och sa några gånger att "inte göra så".Men jag måste säga att det för något positivt med sig iaf.Man lär sig uppskatta sina egna barn mer i såna situationer.Älskar dem!Sov gott på er! (barnen alltså)

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards