Alla inlägg den 14 mars 2007

Av placeman - 14 mars 2007 19:32

Britney kär på rehabSå skriver tidningarna idag.Trevligt....Hon hade ju chansen för 5-6 år sedan. Då var jag singel och dörren stod öppen. Hade hon nappat kunde hon haft två kids med mig och definitivt ett bättre liv. Vi kunde gått och strosat i naturen om dagarna. Kanske plockat lite svamp som vi sen tog hem och kastade i såsen. Sen skulle vi glott upp en gammal serie, idag ett avsnitt av Lost för att sedan gå och lägga oss.Visst!Men.... som det ser ut nu så får det nog vara. Hon verkar inte ha alla hästar i samma hage om man säger så.Trist!Anna Nicole har ju som bekant kastat in handduken. Även henne hade man ju en liten crush på. Fast det var ju i mina tonår.Inte igår alltså.Andra kärlekar som missat att få pussa på mig:*Lili i Lili & Sussie- Andra syrran gav jag inte mycket för*Sabrina- Hade en rejält sönderläst OKEJ-tidning en gång i tiden där hon visat sina behag. En trettonårings dröm. Tuttar i en musiktidning. Vilken förklädnad!*Roseanna Arquette- Mmmmmmm..... sicken tjej!Hmmmm.... känns som om jag hade ett litet glapp mellan Anna Nicole och Britney. Vad gjorde jag då?Ahhh....levde kanske?

Av placeman - 14 mars 2007 09:21

Gjorde en omröstning för skojs skull.En vecka senare har två stycken gått in och röstat.Det är utdelning det!Dance-Techno har 50% och Hip-Hop/Rap har 50%Det är statistik det!Trodde dock att Jazz skulle liga risigt till men uppenbarligen finns det inget motstånd mot den genren inte.

Av placeman - 14 mars 2007 08:52

Detta alltid så känsliga ämne. Har väntat hur många veckor som helst på att Thommy Wahlgren från Svenska Spel ska ringa upp mig och säga att jag vunnit Drömvinsten.Eller, det "räcker" med någon/några miljoner.Jag lovar!Huset har ju kostat om man säger så. Vi har inte gjort de små arbetena direkt.Dränering, fjärrvärme och byte av varenda fönster i kåken.Drygt 200 000 kr. Och det är billigt ändå.Lägg därtill total utrensning av huset och nytt badrum, köket är nytt, äkta trägolv överallt, målning, tapetsering, bredspackling på varenda vägg (hänger mer än 130 kg spackel på våra väggar), några nya element m.mSå därför känns det ju extra kul nu när pengarna nästan är helt slut att bilen börjar låta som en gammal amerikanare, traktor eller Harley.Välj själv.Kastade in bilen för en koll hos verkstaden. Byte av avgasröret,både mellanröret och det bakre röret. Detta för att en packning mellan dessa två blivit sliten och rost har uppkommit av kondensen.3100 kr tack!????????Bilen är drygt tre år gammal!!!!Lägg därtill att när de svängde in på verkstaden så tyckte de att det knakade i de främre hjulhusen. Någonting som jag inte förstod vad det hette hade gått sönder totalt.1350 kr tack!?????Bilen är drygt tre år gammal!!!!Älsklingen hämtade bilen och frågade om en så pass ny bil ska behöva kosta så mycket. Bara härom månaden la vi 1500 kr på några packningar som var dåliga så att det läckte ut olja."Ja, det tycker jag inte är så konstigt" svarar mannen.Tack!Tack för sympatin och förståelsen.Men jag kan tänka mig att när man arbetar där så är 4450 kr en piss i Nilen eftersom de säkert har mycket dyrare reparationer för företag. Men för en privatperson är det mycket pengar. Så pass mycket att vi inte riktigt vet hur vi ska betala det nya elementet som snart kommer.Men vi betalar så snällt så.Allt kostar.He he. Det känns som om jag precis har skickat en insändare till en dagstidning för att gnälla.Nåja, låt det då vara så!

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards