Alla inlägg den 12 mars 2007

Av placeman - 12 mars 2007 23:18

Såg precis en bild på Sveriges mest onödiga kändis.Fadde aka Sveriges största C-kändis pojkvän...eller om de inte är ihop längre. Vem bryr sig?Och Natascha Peyre hade visst fått plåta i det stora landet på andra sidan Atlanten. Detta var nu hennes chans till Playboy tydligen.Lycka till!Närvi ändå är inne på ämnet:Britney! Kom tillbaka! Allt är glömt!Ta på dig din skoluniform, kontakta Max Martin och låt håret växa ut igen. Vi (läs jag) saknar dig...Snart går jag över till Christina Aguilera.

Av placeman - 12 mars 2007 22:42

Ja, jag vet! Jag skriver dåligt.Eller iaf sällan.Ibland känner man sig tömd. Dränerad liksom.Igår var det tack och adjö redan innan Six Feet Under hann avslutas. Vet inte varför. Fick ju sova till sju. För övrigt skule det vara intressant att veta hur man får ett barn att vakna mindre än i snitt kanske tio ggr/natt. Otroligt enerverande när Storan har varit som en dröm att lägga för natten. Man kan låta hennes lampa vara tänd för att hon ska hinna komma åt några böcker att läsa ur. När hon känner att det är dags släcker hon lampan och sover gott (oftast) hela natten.Detta med lampan har nog pysslat med sen hon var ca 1½ år (är 2½ nu) och sovit hela natten sen hon var ca 6-8 månader.Det jag saknar mest sen Junior föddes, förutom att ligga sked naken med Älsklingen, är att jag inte lyssnar på musik längre. Förr satt man med hörlurarna på så fort man gick ner till datorn. SR:s webbradio och winamps radiostationer var flitigt använda.Läste Billboards topplista minst en gång i veckan. Hade koll på Linkin Park, Three Doors Down eller Santanas duett med Rob Thomas månader innan det kom till Sverige.Numera tänker man "Jaha, har Lisa Miskosky släppt en ny platta?".Lite efter alltså...

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards