Alla inlägg den 27 mars 2007

Av placeman - 27 mars 2007 10:58

Det blanka inlägget häromdagen beror på att jag skrev en halv C-uppstats om musik med utgångspunkt från Gay Dads låt Dimstar.Tips: Lyssna på den! SuveränDessutom la jag ner en del krut på andra grupper som Lowgold och Phoenix och Hultsfredsnostalgin blev ett faktum.Strax innan jag skulle spara inlägget så kom pappa åt F5-knappen och allt var förstört. Texten helt lost.Skrev ett nytt inlägg i all hast. Något kortare dock. Behandlade även ämnet "F5-knappens onödiga existens".För mycket hast visade det sig att det blev. Hade visst inte fått in markören i rutan och inget blev skrivet.Klantigt....

Av placeman - 27 mars 2007 10:43

Har varit tyst ett tag. Har inte hunnit med....livet under ett par dagar.Menar inte att bloggen är livet. Det andra kommer först... Eller ja, det första kommer först och blogg kommer på kanske 43:e plats.De har fått Vattkoppor nu. Båda zwei.Junior ser ut som en skottskadad från en drive-by och Storan har börjat få blåsorna vattenfyllda idag.Inget ovanligt med att barnen får det. Visste väl om att det borde dyka upp nu. Mina kusinbarn var ju på besök för exakt två veckor sedan, men det känns ändå segt och trist.Det värsta är väl att inte få gå ut i det fina vädret. Att vara inne när solen skiner känns lite instängt.Dessutom var Junior otroligt nära att börja gå för några dagar sedan. Men nu när han mår så här så är det stiltje på den fronten.Var trots allt ute någon timme med barnen igår. På tomten. Såga ner Sirénen. Pappa sågade på pappa...... i nageln...Aj aj aj....Men det ser bra ut idag

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards