Alla inlägg under mars 2007

Av placeman - 4 mars 2007 23:06

kl. 22:08 fick jag sms från kompisen om att det var kids på g.kl 22:53 börjar jag skriva om sms:et på bloggen.29 minuter senare ramlade det ut en brutta på 48 cent och 2800 lätta gram.Snacka om fort!Deras första var också snabb. Dessutom kom de 14 respektive 7 dagar för tidigt.Och vi som var nöjda med att Junior valde att träda fram bara 5 dagar efter beräknat datum mot 16 dagar och igångsättning med Storan.Å andra sidan ville Junior vara tyngre, 4300g för att vara precis, mot 3680g.Däremot tog de lika lång tid att klämma ut. Ca 12 timmar från första riktiga sammandragningen.Men en och en halv timme från bilfärd till BB till ungen ute och skriker... Då känns 12 timmar som Vasaloppet...

Av placeman - 4 mars 2007 22:56

Tog Life On Mars slut nu? Bara så där? Med ett halvmediokert avsnitt? Vill inte ha en säsong till.Hade hoppats att han skulle vakna ur koman och träffa alla de där snubbarna som han hade på polisstationen men i andra roller i verkligheten.Som butikspersonalen på Seven-Eleven, den nya grannen, tankspridda men lovande läkarassistenten.Ja du fattar...

Av placeman - 4 mars 2007 22:48

Jag får ta tillbaka två påståenden.Det första: Adam Alsing är inte katastrof i "Pokerfejs". Lite flamsig men det har han alltid varit.F'låt Adam. Hoppas du inte blev ledsen...Det andra: Svenska Damlandsladet i längdskidor. Det är ingen skillnad mot herrarna. Såg Tv4-Sporten idag och fick se Lina Andersson skylla ifrån sig big time för att det gick dåligt för henne i något lopp. Kommer inte ens ihåg vad hon sa, blev bara såååå besviken...F'låt Lina Andersson, hoppas du inte blev allt för glad för att jag hyllade dig och dina kamrater...Man får ångra sig!

Av placeman - 3 mars 2007 22:53

Fick ett sms från kompisen för någon timme sen."Shit. Barn på väg. Så önska oss lycka till. Moha"Vi önskar lycka till!Men Pappa har satt ner foten nu. Två barn is enough.... by far...Men det kan ju ändras...

Presentation

Omröstning

Borde jag göra om min presentation?
 Först
 Ja, bara du tar bort den här fåniga omröstningen
 Nja, varför det? Ork & lust är väl inte din starka sida?
 Nej, för hundan! Din pres. är ett journalistiskt mästerverk!
 Fejk
 Vadå? Presentation? Ehhhh...
 Min högsta önskan är nog trots allt fred på jorden... Sen kanske vi kan lösa din pres.
 old

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards